Pages

ტრენინგის ანგარიშები

მასწავლებელთა  ინფორმაციულ  -  საკომუნიკაციო  ტექნოლოგიების ტრენინგი


„  ინფორმაციულ  -  საკომუნიკაციო  ტექნოლოგიების გამოყენება სასაწავლო პროცეში  
ჩამტარებელი  ორგანიზაცია  :     მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული  ცენტრი  .
ადგილი  და  ხანგრძლივობა  :      , წალენჯიხა  № 2 საჯარო სკოლა  ; 39 საათის   ხანგრძლივობით  .
მიზანი   :  საქართველოს  სკოლების  მასწავლებელთა პროფესიული განვითარება   ინფორმაციულ  -  საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების  ათვისებისა და  გამოყენების  კუთხით  რაც  ხელს შეუწყობს  სასწავლო  პროცესში  ისტ  -
ინტეგრირებას  ეროვნული სასწავლო გეგმის  მოთხოვნებისა  და მასწავლებელთა  პროფესიული  სტანდარტების  შესაბამსად  .
ამოცანები   :
 .       სწავლა  -  სწავლების  თანამედროვე  მიდგომები  და  საინფორმაციო ტექნოლოგიები;
 .      გაკვეთილის  ორგანიზება  ინფორმაციულ  -  საკომუნიკაციო 
            ტექნოლოგიების       გამოყენებით  ;
 .       სასწავლო  პროექტის  ორგანიზება  ინფორმაციულ  -  საკომუნიკაციო 
            ტექნოლოგიების  გამოყენებით  ;
 .      თვითშეფასება  და  პროფესიული  განვითარება  ინფორმაციულ  საკომუნიკაციო
          ტექნოლოგიების  გამოყენებით
რეზიუმე   : 
აღნიშნული  ტრენინგ  -  კურსი მოიცავდა  ოთხ  მოდულს  
კურსის სრული ხანგრძლივობა  იყო  ცამეტი  სამ  საათიანი  ტრენინგი  .
პირველი  დღის  პირველ  სესიაზე  ტრენინგის მონაწილეებმა გავიცანით ერთმანეთი  
ტრენერმა  დათო მალანიამ   გაგვაცნო  კურსის მიზანი  შედეგები ,   განრიგი  
საორგანიზაციო  საკითხები   მუშაობის  ფორმები   სამუშაო  წესები ,   მონაწილეთა
შეფასების  საკითხები  ისაუბრა  ისტ  -  ის   ინფორმაციულ  - საკომუნიკაციო  ტექნოლოგიები  )როლსა     და
მიზნებზე  სასწავლო  პროცესში  ; 
სწავლება  სწავლის თანამედროვე  მიდგომებსა  და საინფორმაციო ტექნოლოგიებზე  
მასწავლებლის  კომპეტენციების სტანდარტზე    ინფორმაციულ  - საკომუნიკაციო
ტექნოლოგიებში  
სასწავლო  პროცესის ძირითადი ერთეულებსა  და  ინფორმაციულ  - საკომუნიკაციო
ტექნოლოგიების გამოყენებაზე  .  
ჩაგვიტარა  ლექცია  PowerPoint  პრეზენტაციის გამოყენებით  , გაგვაცნო  კურსის
სილაბუსი   ტრენინგ  -  მოდულის ბოლოს  შევავსეთ შეფასების  კითხვარები  .
მეორე  მოდულის  პირველ  დღეს  გავიხსენეთ  წინა  ტრენინგი  და გავეცანით
მოცემული  ტრენინგის  ამოცანებსა  და  შედეგებს   კერძოდ  გაკვეთილის
ორგანიზების  ძირითად  საფეხურებს  დაგეგმვა   მომზადება  წარმართვა  , შეფასება  აგრეთვე  გაკვეთილის  სამფაზიან  მოდულს  გაკვეთილის დაგეგმვას  და  გეგმის
ელექტრონული  ვერსიის  მომზადებას  .ტრენინგის ბოლოს  შევავსეთ  შეფასების
კითხვარები  .
მეორე  მოდულის  მეორე  დღეს  გავაგრძელეთ  ისტ  -  ის გამოყენება გაკვეთილის
დაგეგმვის  პროცესში   ვისწავლეთ  გაკვეთილის დაგეგმვისა  და ჩატარებისათვის  საჭირო  ინფორმაციის  მოძიება ინტერნეტ ბრაუზერისა  და საძიებო  სისტემის  საშუალებით   გავეცანით ტექნოლოგიებით გამდიდრებული  გაკვეთილის  დაგეგმვის  ხერხებს  ტრენინგის   ბოლოს შევავსეთ  შეფასების  კითხვარები  .
მეორე  მოდულის  მესამე  დღეს  გავიხსენეთ  წინა  ტრენინგი  და გავეცანით
მოცემული  ტრენინგის  -  დღის  ამოცანებსა  და  შედეგებს  კერძოდ   დისკუსია  :
რატომ  არის  მნიშვნელოვანი  ვიზუალური მასალის გამოყენება  სწავლა  - სწავლების    
 პროცესში   რა  მახასიათებლები  აქვს ეფექტიან  ვიზუალურ მასალას   
სასწავლო  პრეზენტაციის  მომზადება საპრეზენტაციო  პროგრამაში  
MS PP  პროგრამა  ტრენინგის  ბოლოს შევავსეთ  შეფასების  კითხვარები  .
მეორე  მოდულის  მეოთხე  დღეს  გავიხსენეთ  წინა  ტრენინგი და გავეცანით
მოცემული  ტრენინგ  -  დღის  ამოცანებსა  და  შედეგებს  ,კერძოდ   მუშაობა
მცირე  ჯგუფებში   პრეზენტაციის  მომზადება შერჩეულ თემაზე  ; პრეზენტაციის
წარმართვა   მოვამზადეთ  სამოდელო პრეზენტაცია და წარვუდგინეთ  აუდიტორიას   რის  შემდეგაც  შევავსეთ შეფასების  ბარათები  .
მეორე  მოდულის  მეხუთე  დღეს  გავიხსენეთ  წინა  ტრენინგი  და გავეცანით მოცემული  ტრენინგის  -  დღის  ამოცანებსა  და  შედეგებს  კერძოდ  : ვირტუალური
ლაბორატორია  და  ელექტრონული  თამაშები  აუდიო  და  ვიდეო საშუალებების
ეფექტიანი  გამოყენება  სასწავლო პროცესში   აუდიო  და ვიდეო ფაილების მოძიება  და  ჩამოტვირთვა  .
მეორე  მოდულის  მეექვსე  დღეს  გავიხსენეთ  წინა  ტრენინგი  და გავეცანით მოცემული  ტრენინგის  -  დღის  ამოცანებსა  და  შედეგებს  კერძოდ   ფიზიკური გარემოს  მოწყობა   ტექნიკური  აღჭურვილობის გამართვა   სასწავლო  მასალის /
 რესურსების  დამზადება   მცირე  და მრავალკომპიუტერიანი  კლასის  მართვა ,   ელექტრონული  რესურსების საცავი  , Lemill-  ის  მიმოხილვა  .
მეორე  მოდულის  მეხუთე  დღეს  გავიხსენეთ  წინა  ტრენინგი  და გავეცანით მოცემული  ტრენინგ  -  დღის  ამოცანებსა  და  შედეგებს  კერძოდ   სწავლის შეფასება   შეფასების  ძირითადი  პრინციპები  და მეთოდები  )გაკვეთილის შეფასება   რუბრიკის  დამზადება  პრეზენტაციები  ).
მეორე  მოდულის  მერვე  დღეს  გავიხსენეთ  წინა  ტრენინგი  და 
გავეცანით მოცემული  ტრენინგ  -  დღის  ამოცანებსა  და  შედეგებს  
კერძოდ   ისტ  -  ის გამოყენება  მრავალკომპონენტიანი  შეფასებისათვის  
პირადი  ელექტრონული დღიური   ბლოგი  );  სემესტრული     ნიშნის გამოყვანა 
ელექტრონულიცხრილის  გამოყენებით   ბლოგის დარეგისტრირება   ტრენინგ  - 
მოდულისბოლოს  შევავსეთ  შეფასების კითხვარები  .
მესამე  მოდულში  გავეცანით  სასწავლო  პროექტს  და  ეფექტური სასწავლო
პროექტის  ძირითად  მახასიათებლებს   პროექტის  დაგეგმვასა და  აღწერას  ,
თანამშრომლობითი  საწავლო  პროექტის  დაგეგმვას  ისტ  - ის  გამოყენებით  . 
ტრენინგ  -  მოდულის  ბოლოს  შევავსეთ  შეფასების კითხვარები  .
მეოთხე  მოდულში  ვისწავლეთ  მასწავლებლის  თვითშეფასების  ფორმები 
და ისტ  ინსტრუმენტები   სლაიდშოუს  გამოყენება  მასწავლებლიოს
პორტფოლიო  ; Google  სერვისები   ბლოგი   ფორუმი  საიტი   თარჯიმანი  , Lemill.  მოდულის  დამთავრების  შემდეგ  შევავსეთ შეფასების  ბარათები  .
მნიშვნელობის     დასაბუთება   -  ტრენინგი     ჩემთვის     მეტად    ნაყოფიერი  
იყო   ტრენინგის  დახმარებით     ჩემი     ზედაპირული    ცოდნა     ამ    საკითხებთან   
დაკავშირებით     უფრო     საფუძვლიანი    გახდა  ,   დავრწმუნდი მათი     გამოყენების
აუცილებლობა  საჭიროებაში   მივხვდი   რომ  მასწავლებელს     სჭირდება     მუდმივ   დინამიკაში     ყოფნა   რათა     არ   შეჩერდეს     მისი  პროფესიული  ზრდა  განვითარება   ტრენინგის    დასრულების შემდეგ  გავაცნობიერე     ისტ -  ის     გამოყენების
მნიშვნელობა    თანამედროვე  ,კონსტრუქტივისტულ     პედაგოგიურ     მიდგომებზე   
დაფუძნებულ    სასწავლო     პროცესში  ;


ამ  ტრენინგზე  მიღებული  ცოდნის  საშუალებით  შევძლებ     ისტ  -  ის   გამოყენებას  
სასწავლო     ერთეულის  (  გაკვეთილი     ან    თანამშრომლობითი    სასწავლო     
პროექტი   ამოცანების     შესაბამისად  კერძოდ  : 


ისტ  -  ის     გამოყენებას     სასწავლო     პროცესის     დასაგეგმად  ; 


ისტ  -  ის     გამოყენებას     სასწავლო     რესურსების     მოსამზადებლად  (შემუშავება  ,


  ადაპტირება   რედაქტირება     და     სხვ  .); 


სწავლა  -  სწავლების     წარმართვას     ისტ  -  ით     გამდირებულ    სასწავლო    გარემოში   მოსწავლეთა     შეფასების     მეთოდების  / ინსტრუმენტების    გამოყენებას     ისტ  -  ის   


  საშუალებით  ; 
მოსწავლეთა     მიერ     ისტ  -  ის     გამოყენების     შეფასებას  ;· 
აუცილებლად  გამოვიყენებ     ისტ  -       მოსწავლეებთან   მშობლებთან    და   


კოლეგებთან     კომუნიკაციისათვის    შევძლებ     მასწავლებლის   პორტფოლიოს   


წარმოებას     ისტ  -  ის     გამოყენებით   შევძლებ     ისტ -  ის    გამოყენებას    


პროფესიული     თვითგანვითარების     პროცესში  შვქმნი    პერსონალურელ  -  

პორტფოლიოს   რომელიც     მოიცავს  გაკვეთილის     გეგმას შესაბამისი     სასწავლო   

ციფრული     ობიექტით  ( მაგ  .,  პრეზენტაცია  , ცხრილი    რუბრიკა  /  შეფასების   
სქემა   ბლოგი  საიტი     და     სხვ  .) სასწავლო     პროექტს   შესაბამისი     სასწავლო  
ციფრული     ობიექტით  (  მაგ  ., პრეზენტაცია    ცხრილი   რუბრიკა  / შეფასების    
 სქემა   ბლოგი   საიტი     და    სხვ  .)  გავეცანი  სწავლა  სწავლების  ეფექტურ 
 სტრატეგიებს  ისტ  -  ისგამოყენებით   ვისწავლე ცნების  რუკის  შექმნა   ვიცი  -  
მინდა  ვიცოდე  - ვისწავლე  სტრატეგია ;    ვენის  დიაგრამას  ,T-  სქემას    სკოლაში
დაბრუნების შემდეგ  ვგეგმავ  მიღებული  ცოდნა  და
გამოცდილება  ჩემს  კოლეგებს გავუზიარო  
კერძოდ   კათედრის  სხდომაზე  წავიკითხავ 
  

მოხსენებას  თემაზე :  „   ისტ -  ის  გამოყენება  სასწავლო  რესურსების  მომზადებაში  ”, „ როგორგამოვიყენოთ     ისტ  -       მოსწავლეებთან   მშობლებთან     და    
კოლეგებთან    კომუნიკაციისათვის  “; „  თანამშრომლობითი     სასწავლო    პროექტის    დაგეგმვა     და     განხორციელება  


ჩავატარებ  პრეზენტაციას  :  „  ისტ  -  ის     გამოყენება     სასწავლო    პროცესის    დასაგეგმად  ;“ „მოსწავლეთა     შეფასების     მეთოდების  / ინსტრუმენტების    გამოყენება     ისტ  - ის
 საშუალებით  ;“ „ გაკვეთილის     დაგეგმვა  “, „ სასწავლო     პროექტის     დაგეგმვა   


ვითანამშრომლებ  ადმინისტრაციასთან     სკოლაში  ისტ  -  ის კულტურის დასანერგად   


ძალიან     დიდი     მადლობა     მასწავლებლის    სახლსა     და    ბატონ   დათო მალანიას
საინტერესო  ტრენინგისთვის  .


ხელმოწერა  :     თამარ კაკაჩია

ტრენინგის ანგარიშიN2
ჩამტარებელი ორგანიზაცია: შ.პ.ს. საგანმანათლებლო ორგანიზაცია “დიდაქტიკა“
ადგილი და ხანგრძლივობა: ქ. წალენჯიხა #1 საჯარო სკოლა;     15   საათის ხანგრძლივობით.
მიზანი :   სკოლოს კათედრის მუშაობის საკითხები, კათედრის ფუნქციები, კათედრის ჟურნალის წარმოება.
ამოცანები:   კათედრის დებულება
გაკვეთილზე დაკვირვება
კათედრების პრობლემების აღწერა
კათედრის გამგის ანგარიში
კათედრის სხდომის სავაარაუდო საკითხები
გამოცდილების გაზიარება
მოსწავლეთა შეფასება კათედრის მიერ
სასარგებლო რესურსების გამოყენება
   რეზიუმე:პირველ სესიაზე ტრენერმა მარინა შანშოშვილმა წაროგვიდგინა თავისი მასალის პრეზენტაცია.გაგვაცნო კათედრის დებულება,ისაუბრა დებულების მიზნებზე,კათედრის ფუნქციებზე,რაშიც იგულისხმება საგანთა კოორდინაცია,სწავლების პროცესის ეფექტურად წარმართვა,მოსწავლეთა დავალებეის,ტესტების და კლასგარეშე ღონისძიებების დაგეგმვა.,პედაგოგთა პროფესიული გზების დადგენა ,ორიენტაცია ყველა საგანზე.ტრენერმა თითოეულ ფუნქციაზე გაამახვილა ყურადღება და მოგვცა ამომწურავი ინფორმაცია კათედრის დებულების  შესახებ.
მეორე სესიაზე ტრენერმა ისაუბრა მოსწავლეთა შეფასების მიზნებზე ამოცანებსა და პრინციპებზე,ყურაღება გამახვილდა შეფასების პროცედურებზე,როგორ უნადა შევაფასოთ მოსწავლე დაწყებით საფეხურზე და შემდგომ.რა იგულისხმება მიმდინარე და ტრიმესტრულ შეფასებაში,ტრენერმა ასევე წარმოგვიდგინა მოსწავლის ზოგადი შეფასების ფორმის მაგალითი,სადაც წარმოდგენილი იყო ის კრიტერიუმები,რითიც უნდა შეფასდეს მოსწავლე.ასევე გავეცანით კრიტერიუმებს ,რითიც შევძლებთ მოსწავლეთა წერითი მუშაობის ,პრეზენტაციის,თანამშრომლობის შეფასებას.
 მესამე სესიაზე შევაჯამეთ და გავიხსენეთ წინა დღეებში ახსნილი მასალა.   ტრენერმა ისაუბრა იმ საკითხებზე,რომელიც სავარაუდოდ უნდა განიხილებოდეს კათედრის სხდომაზე,გაგვაცნო თუ როგორ უნდა უნდა შევადგინოთ კათედრის გამგის ანგარიში.მასალის გაცნობის შემდებ ტრენერმა დაგვყო 4 ჯგუფად და თითოეულ ჯგუფს დაევალა სხვადასხვა საკითხები განეხილათ კათედრის სხდომაზე.ასებვე გავეცანით იმ კრიტერიუმებს ,რომლებზე დაყრდნობითაც ხდება გაკვეთილზე ეფექტური დაკვირვება,გამოცდილების სხვა კოლეგებისთვის გაზიარება და ა,.შ.სესიის ბოლოს ვისაუბრეთ სასარგებლო  რესურსებზე და მის გამოყენებაზე.
მნიშვნელობის დასაბუთება - ტრენინგი ჩემთვის მეტად ნაყოფიერი იყო. კიდევ ერთხელ დავრწმუნდი, რომ მასწავლებელს სჭირდება მუდმივ დინამიკაში ყოფნა, რათა არ შეჩერდეს მისი პროფესიული ზრდა - განვითარება. ტრენინგის დასრულების შემდეგ მივხვდი, თუ რამდენად მნიშვნელოვანია   კათედრის წარმატებული მუშაობა მოსწავლეთა ცოდნის დონის ამაღლებისა და მასწავლებელთა პროფესიული ზრდისთვის.მოსწრებისათვის. ტრენინგის მასალების ანალიზის შედეგად მივხვდი,   რომ პროფესიული კომუნიკაციის საშუალებით ადვილი მის  აღწევი იქნება ეფექტური სწავლება,რადგან    სწორედ კოლეგებს შორის სწორი პროფესიული ურთიერთობების შედეგად შეიძლება გამომჟღავნდეს მოსწავლეთა საჭიროებები და მიდრეკილებები. თვალნათლივ დავინახე, რომ კონკრეტული პრობლემის გადაჭრა მხოლოდ ჩემი ძალებით შეუძლებელია და საჭიროა კათედრისს წევრთა თანადგომა და მხარდაჭერა.    ტრენინგზე მიღებული ცოდნის გამოყენებით, დარწმუნებული ვარ, უფრო ეფექტურად შევარჩევ იმ მეთოდებსა და სტრატეგიებს, რომლებიც მეტი სარგებელის მომტანი იქნება ჩემთვისაც და მოსწავლეებისთვისაც. ამ ტრენინგის დახმარებით მე გავეცანი ისეთ მეთოდებს, რომლებიც განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია პედაგოგის წარმატებული პრაქტიკისთვის ( მაგ. კრეატიულობა, კომუნიკაბელურობა, კათედრაზე მუშაობა,  .გაკვეთილზე გაკვირვებამგამოცდილების გაზიარება და ა,შ.)
ტრენინგზე მიღებული ინფორმაციის დახმარებით ჩემი ზედაპირული ცოდნა ამ საკითხებთან დაკავშირებით უფრო საფუძვლიანი გახდა,  დავრწმუნდი მათი გამოყენების აუცილებლობა-საჭიროებაში
სკოლაში დაბრუნების შემდეგ ვგეგმავ, მიღებული ცოდნა და გამოცდილება ჩემს კოლეგებს გავუზიარო, კერძოდ: კათედრის სხდომაზე წავიკითხავ მოხსენებას თემაზე:  „   როგორ ვაწარმოოთ გაკვეთილზე დაკვირვება?“ გავაცნობ „მოსწავლეთა შეფასების ფორმას,კრიტერიუმებს,რითიც ფასდება მოსწავლის წერითი დავალებები .გავგეგმავ კათედრის წევრთა შეხვედრას,რათა პედაგოგებმა ერთმანეთს გაუზიარონ გამოცდილება და შეხედულებები.
ძალაინ დიდ მადლობა „დიდაქტიკას“ და ჩვენს ტრენერს მარინე შანშოშვილს საინტერესო ტრენინგისთვის
ხელმოწერა:თამარ კაკაჩია
თარიღი:25.06.2012




ტრენინგის ანგარიშები :

1. ჩამტარებელი ორგანიზაცია მასწავლებელთა პროფესიული განვითარებისეროვნული ცენტრი .
ადგილი და ხანგრძლივობა  წალენჯიხა #2 საჯარო სკოლა ;   1  5  საათისხანგრძლივობით .
მიზანი : როგორ შევ  წყოთ ხელი მასწავლებელთა პროფესიულგანვითარებას ?
ამოცანები : მოსწავლეზე ორიენტირებული მიდგომა
სკოლების ეფექტიანობის გაზრდის სტანდარტები და ინდიკატორები
სკოლის წარმატების განმსაზღვრელი ფაქტორები
შეფასების ეფექტიანობაზე მოქმედი ფაქტორების შესწავლა
შეფასების სტანდარტების ფორმულირება
პროფესიული განვითარების კონკრეტული ღონისძიებები .
კოლეგებთან თანამშრომლობა
რეზიუმე პირველ სესიაზე ტრენერმა    ნინო ასანიძემ      წარმოგვიდგინაპროგრამის პრეზენტაცია გვესაუბრა მასწავლებლის პროფესიულიგანვითარების საშუალებებზე . ზოგადი განათლების
ეროვნულ მიზნებზე , რომელიც განსაზღვრავს , თუ როგორი თაობებისაღზრდას უნდა უნდა შეუწყოს ხელი საქართველოს ზოგადი განათლებისსისტემამ .
მეორე სესიაზე ტრენერმა ისაუბრა    ცოდნის სამ კატეგორიაზე :დელიკატური , პროცედურული და პირობისეული და    გაგვაცნო თუ რასისახავს მიზნად აღნიშნული    კატეგორიები .  ქალბატონმა    ნინომ   მოგვაწოდა ინფორმაცია რომ კვლევა არის ახალი ცოდნის ძიება მისისისტემატური დოკუმენტირება და გაფორმება კვლევის ანგარიშის სტატიის ,პროექტის სახით .
გვესაუბრა ფუნდამენტური და გამოყენებითი კვლევების განსხვავებაზე ,გავეცანით პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევის ეტაპებს ,   ვისაუბრეთ კვლევისპროცესში გამოსაყენებელ გზებზე რომლებმაც ობიექტურ დასკვნამდე უნდამიგვიყვანოს ტრენერმა აგვიხსნა რომ კვლევის მეთოდები ორ ძირითადჯგუფად იყოფა თვისობრივ დაკვირვება დიალოგი სიღრმისეულიინტერვიუ ფოკუს - ჯგუფები და  .  .) და რაოდენობრივ მასობრივიზეპირი თუ წერილობითი გამოკითხვა ანკეტირება მეთოდებად . მეორედღის პირველ სესიაზე ჯგუფებში ვიმუშავეთ პრაქტიკულ კვლევებზე .  შევაჯამეთ და გავიხსენეთ წინა დღეს ნასწავლი მასალა ,   შემდეგპრაქტიკულად ვიმუშავეთ კვლევებზე თითოეულმა ჯგუფმა წარმოადგინათავისი სავარაუდო კვლევის პრეზენტაცია . მეორე სესიაზე ტრენერმაისაუბრა პროექტგაკვეთილის    შესახებ გაგვაცნო თუ რას ისახავს მიზნადპროექტგაკვეთილი ქალბატონმა    ნინომ     მოგვაწოდა ინფორმაცია რომპროექტით სწავლება აქტიური და მიზანმიმართული სწავლის საშუალებასიძლევა გვესაუბრა პროექტგაკვეთილის დადებით მხარეებზე აგვიხსნა ,რომ პროექტზე დაფუძნებული სწავლება ხელს უწყობს მონაწილეთა წინარეცოდნაზე და გამოცდილებაზე ახლის დაშენებას რომ პროექტმეთოდში დიდიროლი ენიჭება მონაწილეთა მოთხოვნილებებს მიდრეკილებებსა დაინტერესებს გავეცანით     პროექტგაკვეთილის დამახასიათებელ ნიშნებს ,პროექტზე მუშაობის სტადიებს  გავიგეთ რას უნდა ითვალისწინებდესმასწავლებელი პროექტგაკვეთილის დაგეგმვისას . მესამე სესიაზე ტრენერიგვესაუბრა პროექტის შეფასების რუბრიკაზე აგვიხსნა რომ იმდენად ,რამდენადაც ერთი და იგივე პროექტი ხშირად რამდენიმე სფეროს მოიცავს ,სამუშაოს შეფასება შეიძლება რამდენიმე პედაგოგს მოუწიოს შეფასებისასგათვალისწინებული უნდა იყოს არა მარტო აკადემიური კრიტერიუმი ,არამედ პროექტში გამოყენებული ყველა ცოდნა და უნარები გავიგეთ რომპროექტის დაგეგმვის დროს აუცილებლად გასათვალისწინებელიამონიტორინგის მექანიზმი და პერიოდულობა როგორ წარმოუდგენიათპროექტში მონაწილეებს პროექტის შუალედური და საბოლოო მონიტორინგისჩატარება გავეცანით მონიტორინგისა და შეფასების სახეებს . მეოთხესესიაზე    ჯგუფებში ვიმუშავეთ პროექტგაკვეთილებზე .
შევაჯამეთ და გავიხსენეთ წინა დღეს მოსმენილი მასალა ,   შემდეგპრაქტიკულად ვიმუშავეთ პროექტგაკვეთილზე ყველა ჯგუფმა წარმოადგინათავისი სავარაუდო პროექტმეთოდის პრეზენტაცია . მესამე დღის პირველსესიაზე გავეცანით კათედრებზე მუშაობასა და კოლეგებთან   თანამშრომლობის ეფექტური კომუნიკაციის    ფორმებს გავეცანით ტიპისსასკოლო კულტურას ინდივიდუალისტური ბალკანიზებული ხელოვნური ,თანამშრომლობა ). მეორე სესიაზე ტრენერმა მოგვაწოდა ინფორმაციამასწავლებლის პორტფოლიოს შესახებ გავიგეთ რა არის მასწავლებლისპორტფოლიო რისთვის გვჭირდება რისგან შედგება იგი მივიღეთრამდენიმე პრაქტიკული რეკომენდაცია როგორ ვაწარმოოთ პორტფოლიო ,რის შემდეგაც შევაჯამეთ ტრენინგი .
მნიშვნელობის დასაბუთება ტრენინგი ჩემთვის მეტად ნაყოფიერი იყო .კიდევ ერთხელ დავრწმუნდი რომ მასწავლებელს სჭირდება მუდმივდინამიკაში ყოფნა რათა არ შეჩერდეს მისი პროფესიული ზრდა -განვითარება ტრენინგის დასრულების შემდეგ მივხვდი თუ რამდენადმნიშვნელოვანია ამა თუ იმ პრობლემის დადგენა კვლევა და მისი შემდგომიანალიზი მასწავლებლის პროფესიული ზრდისა და მოსწავლეთა მაღალიაკადემიური მოსწრებისათვის ტრენინგის მასალების ანალიზის შედეგადმივხვდი რაც აქამდე არ გამომდიოდა ჩემი ძალებით პროფესიულიკომუნიკაციის საშუალებით ადვილი მისაღწევი იქნება რადგან    სწორედკოლეგებს შორის სწორი პროფესიული ურთიერთობების შედეგად შეიძლებაგამომჟღავნდეს მოსწავლეთა საჭიროებები და მიდრეკილებები .თვალნათლივ დავინახე რომ კონკრეტული პრობლემის გადაჭრა მხოლოდჩემი ძალებით შეუძლებელია და საჭიროა მოსწავლეთა სასწავლოპროექტებში ჩართვა რაც გამოიწვევს მათ მოტივირებას და გაზრდის მათპასუხისმგებლობას .   ტრენინგზე მიღებული ცოდნის გამოყენებით ,დარწმუნებული ვარ უფრო ეფექტურად შევარჩევ იმ მეთოდებსა დასტრატეგიებს რომლებიც მეტი სარგებელის მომტანი იქნება ჩემთვისაც დამოსწავლეებისთვისაც ამ ტრენინგის დახმარებით მე გავეცანი ისეთმეთოდებს რომლებიც განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია პედაგოგისწარმატებული პრაქტიკისთვის მაგ კრეატიულობა კომუნიკაბელურობა ,კათედრაზე მუშაობა შეფასება თვითშეფასება საკუთარი მიღწევებისსათანადოდ წარმოდგენა ).
ხელმოწერა თამარ კაკაჩია


2. ტრენინგი    სქემაში    ჩართული    მასწავლებლებისთვის  :
,,  როგორ    ვიმუშაოთ    პედაგოგიურ    კვლევებსა    და    სასწავლო   პროექტებზე  
ჩამტარებელი    ორგანიზაცია   მასწავლებელთა    პროფესიული   განვითარების   ეროვნული    ცენტრი  .
ადგილი    და    ხანგრძლივობა      წალენჯიხა  , #  2  საჯარო  სკოლა  ;   1  5 საათის    ხანგრძლივობით  .
მიზანი   პედაგოგიური     კვლევებისა     და     პროექტ გაკვეთილების    დაგეგმვა ,   მონიტორინგი     და     შეფასება  .
ამოცანები  :
·                კვლევის    ამოსავალი     პუნქტის     განსაზღვრა  /  საკვლევი    თემის    შერჩევასა     და
კვლევის     მიზნის    ჩამოყალიბება  ;
 .      კვლევის     პროცესის     დოკუმენტირება  –  კვლევის     დღიურის    წარმოება  ;
 .      კვლევის     მეთოდის     შერჩევა    და    ექსპერტიზა
 .      მონაცემთა     შეგროვება
 .      მონაცემთა     ანალიზი   რომელიც     ყველაზე     საინტერესო     და    ამავე    დროს     კვლევის
ყველაზე     რთული     პროცესია  ;
 .      მოქმედების     სტრატეგიის     განვითარება     და     მისი  პრაქტიკაში   დანერგვა  .
 .      მოპოვებული     ცოდნისა     და     გამოცდილების     პრეზენტაცია  .
 .     პროექტ გაკვეთილის  დაგეგმვა  ;
 .      პროექტის    შეფასება  ;
 .      კოლეგების    თანამშრომლობის    ფორმების    გაცნობა   კათედრის   სამუშაო   გეგმის    ნიმუშის
შექმნა  ;
 .      სამუშაოს    შეფასების    ფორმების    გაცნობა    და    სუსტი    და   ძლიერი   მხარეების    დადგენა  ;
 .      მასწავლებლის    პორტფოლიოს    სტრუქტურა    და    დანიშნულება  ;
რეკომენდაციები    პორტფოლიოს    საწარმოებლად  ;
 .      სარეკომენდაციო    ხასიათის    სქემებისა    და    ცხრილების   გაცნობა   მასწავლებლის
პორტფოლიოსთვის  .
რეზიუმე   პირველ    სესიაზე    ტრენერმა     წარმოგვიდგინა    პროგრამის  პრეზენტაცია   გვესაუბრა    მასწავლებლის    პროფესიული    განვითარების  სქემის  შესახებ   გაგვაცნო    კრედიტების    დაგროვების  გზები  განვიხილეთ   თითოეული    აქტივობა    და     აქტივობების   განხორციელების    ეტაპები   გავეცანით    სქემაში    ჩართვის    შემდეგ   რა    დროში    მოგვიწევდა    თითოეული   აქტივობის
განხორციელება  .   შევიტყვეთ    რომ    მასწავლებლის    პროფესიული  განვითარების    გეგმის
განხორციელება    ხდება
შვიდი    წლის  განმავლობაში  .
მეორე    სესიაზე    ტრენერმა    ისაუბრა    პედაგოგიური   ვლევის   შესახებ  . გაგვაცნო   თუ    რას    ისახავს
მიზნად    აღნიშნული    პედაგოგიური    კვლევა   მოგვაწოდა    ინფორმაცია  რომ    კვლევა    არის    ახალი    ცოდნის    ძიება   მისი   სისტემატური   დოკუმენტირება    და    გაფორმება    კვლევის    ანგარიშის  , სტატიის  პროექტის    სახით   გვესაუბრა    ფუნდამენტური    და    გამოყენებითი  კვლევების    განსხვავებაზე   გავეცანით    პედაგოგიური    პრაქტიკის   კვლევის   ეტაპებს  ,   ვისაუბრეთ    კვლევის    პროცესში    გამოსაყენებელ   გზებზე  , რომლებმაც    ობიექტურ    დასკვნამდე    უნდა    მიგვიყვანოს  ტრენერმა   აგვიხსნა   რომ    კვლევის    მეთოდები    ორ    ძირითად   ჯგუფად    იყოფა  :
თვისობრივ   დაკვირვება   დიალოგი   სიღრმისეული    ინტერვიუ  ფოკუს  - ჯგუფები    და      .    .)
და   რაოდენობრივ   მასობრივი    ზეპირი    თუ    წერილობითი   გამოკითხვა  - ანკეტირება   მეთოდებად  .
მეორე    დღის    პირველ    სესიაზე    ჯგუფებში    ვიმუშავეთ    პრაქტიკულ  კვლევებზე  .   შევაჯამეთ    და    გავიხსენეთ    წინა    დღეს    ნასწავლი   მასალა   შემდეგ    პრაქტიკულად    ვიმუშავეთ    კვლევებზე  თითოეულმა    ჯგუფმა   წარმოადგინა    თავისი    სავარაუდო    კვლევის   პრეზენტაცია  .
მეორე    სესიაზე    ტრენერმა    ისაუბრა    პროექტგაკვეთილის     შესახებ  .გაგვაცნო   თუ    რას    ისახავს    მიზნად    პროექტგაკვეთილი   მან  მოგვაწოდაინფორმაცია   რომ    პროექტით    სწავლება    აქტიური    და   მიზანმიმართული   სწავლის    საშუალებას    იძლევა   გვესაუბრა   პროექტგაკვეთილის    დადებით   მხარეებზე  .
აგვიხსნა   რომ    პროექტზე    დაფუძნებული    სწავლება    ხელს   უწყობს   მონაწილეთა    წინარე  ცოდნაზე    და   გამოცდილებაზე    ახლის   დაშენებას   რომ    პროექტმეთოდში    დიდი    როლი   ენიჭება   მონაწილეთა    მოთხოვნილებებს   მიდრეკილებებსა    და    ინტერესებს .  გავეცანით     პროექტგაკვეთილის    დამახასიათებელ    ნიშნებს   პროექტზე  მუშაობის    სტადიებს  ,   გავიგეთ   რას    უნდა    ითვალისწინებდეს  მასწავლებელი    პროექტგაკვეთილის    დაგეგმვისას  .
მესამე    სესიაზე    ტრენერი    გვესაუბრა    პროექტის  შეფასების   რუბრიკაზე  . აგვიხსნა   რომ    იმდენად   რამდენადაც    ერთი  და  იგივე   პროექტი    ხშირად   რამდენიმე    სფეროს    მოიცავს   სამუშაოს   შეფასება    შეიძლება    რამდენიმე  პედაგოგს    მოუწიოს   შეფასებისას   გათვალისწინებული    უნდა    იყოს    არამარტო
აკადემიური    კრიტერიუმი   არამედ    პროექტში  გამოყენებული    ყველა  ცოდნა  და  უნარი   გავიგეთ
რომ    პროექტის    დაგეგმვის    დროს    აუცილებლად  გასათვალისწინებელია    მონიტორინგის  მექანიზმი    და    პერიოდულობა როგორ    წარმოუდგენიათ    პროექტში    მონაწილეებს    პროექტის   შუალედური   და
საბოლოო მონიტორინგის    ჩატარება   გავეცანით    მონიტორინგისა    და   შეფასების   სახეებს  .
მეოთხე    სესიაზე     ჯგუფებში    ვიმუშავეთ    პროექტგაკვეთილებზე  შევაჯამეთ    და    გავიხსენეთ    წინა    დღეს    მოსმენილი    მასალა  ,  შემდეგ   პრაქტიკულად    ვიმუშავეთ    პროექტგაკვეთილზე   ყველა   ჯგუფმა   წარმოადგინა    თავისი    სავარაუდო    პროექტმეთოდის   პრეზენტაცია  .
მესამე    დღის    პირველ    სესიაზე    გავეცანით    კათედრებზე    მუშაობასა   დაკოლეგებთან     თანამშრომლობის    ეფექტური    კომუნიკაციის    ფორმებს  , გავეცანით   ტიპის    სასკოლო    კულტურას  ინდივიდუალისტური  , ბალკანიზებული   ხელოვნური   თანამშრომლობა ).
მეორე  სე სიაზე    ტრენერმა    მოგვაწოდა    ინფორმაცია    მასწავლებლის  პორტფოლიოს    შესახებ   გავიგეთ  ,
რა    არის    მასწავლებლის    პორტფოლიო  , რისთვის    გვჭირდება  რისგან    შედგება    იგი  .
მივიღეთ    რამდენიმე   პრაქტიკული    რეკომენდაცია   როგორ   ვაწარმოოთ    პორტფოლიო   რის   შემდეგაც    შევაჯამეთ    ტრენინგი  .
მნიშვნელობის     დასაბუთება   ტრენინგი     ჩემთვის     მეტად    ნაყოფიერი    იყო   კიდევ     ერთხელ     დავრწმუნდი   რომ    მასწავლებელს     სჭირდება    მუდმივ     დინამიკაში     ყოფნა   რათა     არ    შეჩერდეს     მისი     პროფესიულიზრდა  - განვითარება  
 ტრენინგის    დასრულების    შემდეგ  მივხვდი   თუ   რამდენად    მნიშვნელოვანია
ამა    თუიმ    პრობლემის    დადგენა   კვლევა    და   მისი    შემდგომი   ანალიზი  
მასწავლებლის
პროფესიული   ზრდისა    და   მოსწავლეთა მაღალი    აკადემიური   მოსწრებისათვის  
ტრენინგის    მასალების    ანალიზის   შედეგად   მივხვდი   რაც
აქამდე    არ    გამომდიოდა    ჩემი    ძალებით  , პროფესიული   კომუნიკაციის  
საშუალებით    ადვილი    მისაღწევი    იქნება  , რადგან    სწორედ    კოლეგებს    შორის  
სწორი  
პროფესიული    ურთიერთობების  შედეგად    შეიძლება
გამომჟღავნდეს    მოსწავლეთა    საჭიროებები    და    მიდრეკილებები  .თვალნათლივ  
დავინახე   რომ    კონკრეტული    პრობლემის    გადაჭრა   მხოლოდ   ჩემი    ძალებით  
შეუძლებელია    და    საჭიროა
მოსწავლეთა    სასწავლო    პროექტებში    ჩართვა   რაც    გამოიწვევს    მათ  მოტივირებასდა    გაზრდის    მათ    პასუხისმგებლობას   დავრწმუნდი    რომ   პორტფოლო    შეუცვლელია    მასწავლებლის    თვითშეფასების   საქმეში  . ტრენინგზე    მიღებული    ცოდნის  
გამოყენებით  დარწმუნებული  ვარ   უფროეფექტურად    შევარჩევ    იმ    მეთოდებსა  
და    სტრატეგიებს   რომლებიც    მეტი   სარგებელის    მომტანი    იქნება   ჩემთვისაც  
 და    მოსწავლეებისთვისაც   ამ   ტრენინგის    დახმარებით   მე    გავეცანი    ისეთ  
მეთოდებს   რომლებიც   განსაკუთრებით   მნიშვნელოვანია    პედაგოგის    წარმატებული    პრაქტიკისთვის (   მაგ  კრეატიულობა   კომუნიკაბელურობა   კათედრაზე  მუშაობა  
შეფასება  ,თვითშეფასება   საკუთარი  მიღწევების  სათანადოდ  წარმოდგენა  ).
სკოლაში    დაბრუნების    შემდეგ    ვგეგმავ   მიღებული    ცოდნა    და  გამოცდილება  
ჩემს    კოლეგებს
გავუზიარო   კერძოდ   კათედრის    სხდომაზე   წავიკითხავ    მოხსენებას   თემაზე  :  „  როგორ    ვიმუშაოთ    პედაგოგიურ   კვლევებზე    და   სასწავლო    პროექტებზე  ”, „  როგორ    ვაწარმოოთ   მასწავლებლის   პორტფოლიო  “, „  შეფასების    მეთოდები  “, „  რა    გავლენას   ახდენს   კოლეგებთან    კომუნიკაცია    მასწავლებლის    პროფესიულ  
ცხოვრებაზე “, „   რატომ    უნდა    ჩავერთოთ    მასწავლებლის    პროფესიული   განვითარების   სქემაში  “.    ჩავატარებ    პრეზენტაციას  :  „  პედაგოგიური   ტესტის   შედგენისთვის    საჭირო    რეკომენდაციები  “,    კოლეგებთან   ერთად   დავგეგმავ    კვლევას    და       ინტეგრირებულ    პროექტს
ძალიან     დიდი     მადლობა     მასწავლებლის     სახლს      საინტერესო   ტრენინგისთვის  .
ხელმოწერა  თამარ კაკაჩია
თარიღი  :     16/12/2012
ღონისძიების    დღის    წესრიგი  :
 დღე  - 5   საათი
 სესია  - 2  სთ    და  15  წუთი   პროგრამის     პრეზენტაცია  მასწავლებლის    პროფესიული   
განვითარების     სქემა
II  სესია  - 1  სთ  და  55  წთ   პედაგოგიური     კვლევა

II  დღე  - 5   საათი
 სესია  - 1  სთ  და  30  წუთი   პრაქტიკული     კვლევა
II  სესია  - 1  სთ  და  30  წუთი   პროექტგაკვეთილი
III  სესია  - 1  სთ  10  წუთი   პროექტის     შეფასების     რუბრიკა
IV  სესია  - 2  სთ   პროექტგაკვეთილი  (  დაგეგმვა     და     პრეზენტაცია )

III  დღე  - 5   საათი
 სესია  - 1  სთ   კათედრებზე     მუშაობა     და     კვლევა
II  სესია  - 2  სთ   მასწავლებლის     პორტფოლიო
III  სესია  - 2  სთ   ანგარიშის     ფორმები     და     მათი     მომზადება  .

3.
ინტელის ძირითადი კურსი:
პროექტებით სწავლება და ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ინტეგრირება


კურსის შინაარსი: 
 
მოდული 1: პროექტებით სწავლება
თემა: პროექტებზე დაფუძნებული სწავლება და პროექტის მონახაზი
ძირითადი აქტივობები:
·         პორტფოლიოს კომპონენტების გაცნობა
·         სტატიის მომზადება პროექტებით სწავლების თემაზე და მისი გამოცემა
·         თქვენი პროექტის შესაბამისი 21-საუკუნის უნარ-ჩვევების შერჩევა
·         საპროექტო იდეების გენერირება
·         რეფლექსია თქვენს ბლოგზე
მოდული 2: ჩემი პროექტის დაგეგმვა
თემა: მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები და მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასება
ძირითადი აქტივობები:
·         სტანდარტების შემუშავება თქვენი პროექტისთვის
·         სასწავლო ამოცანების ჩამოყალიბება
·         მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ფორმულირება
·         შეფასების ეფექტური სტრატეგიების მოკვლევა
·         დროში გაწერილი შეფასების გეგმის მონახაზის შექმნა
·         შეფასების ფორმის შედგენა მოსწავლეთა საჭიროებების გამოვლენისთვის
·         პროექტის პორტფოლიოს პრეზენტაციის შექმნა
·         რეფლექსია თქვენს ბლოგზე
მოდული 3: კავშირები
თემა: ინტერნეტის გამოყენება სწავლა-სწავლების პროცესში
ძირითადი აქტივობები:
·         უკუკავშირის მიღება პროექტის პორტფოლიოზე და მოსწავლეთა უკვე გამოვლენილი საჭიროებების შეფასება
·         იდეების გაზიარება, პროექტზე დაფუძნებული სწავლებით სტანდარტის შედეგების მიღწევაზე
·         საავტორო უფლებების კანონმდებლობის გაცნობა და მისი გამოყენება
·         ციტირებული წყაროების შემცველი დოკუმენტის შექმნა
·         ინტერნეტრესურსების გამოყენების დანერგვა კვლევის, კომუნიკაციის, თანამშრომლობის, პრობლემების გადაჭრისა და 21- საუკუნის უნარ-ჩვევების განვითარების მხარდასაჭერად.
·         ონლაინთანამშრომლობითი ვებსაიტების გამოყენება პროექტის იდეების გაზიარებისთვის
·         რეფლექსია თქვენს ბლოგზე
მოდული 4: სასწავლო ნიმუშების შედგენა
თემა: პროექტის შედეგები მოსწავლის თვალთახედვით
ძირითადი აქტივობები:
·         სტრატეგიების შერჩევა პროექტებზე დაფუძნებულ და მოსწავლეზე ორიენტირებულ საკლასო გარემოსთან მოსწავლეების ადაპტირების ხელშესაწყობად
·         მოსწავლეთა მიერ შექმნილი გამოცემის, პრეზენტაციის, მინიენციკლოპედიის ან ბლოგის ნიმუშის შექმნა სწავლის შედეგების დემონსტრირების მიზნით
·         სწავლების პროცედურების მონახაზის შედგენა
·         მოსწავლეთა ნამუშევრების თვითშეფასება
·         რეფლექსია თქვენს ბლოგზე
მოდული 5: მოსწავლეთა პროექტების შეფასება
თემა: განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასება
ძირითადი აქტივობები:
·         უკუკავშირის მიღება მოსწავლის ნიმუშზე
·         შეფასების პროცესში მოსწავლეების ჩართვასთან დაკავშირებული პოტენციური სირთულეებისა და მათი დაძლევის გზების მოძიება
·         თქვენ მიერ გამოყენებული შეფასების ფორმების ანალიზი და შეფასება/თვითშეფასება
·         შემაჯამებელი შეფასების პირველადი ვარიანტის შედგენა
·         თქვენი მოსწავლეებისთვის შესაბამისი შეფასების ფორმების შედგენა
·         შეფასების ფორმების შედგენის შემდეგ, მოსწავლეთათვის შექმნილი პროექტის ნიმუშის გადახედვა და შესაბამისი ცვლილებების შეტანა
·         პროექტის გეგმის განახლება
·         რეფლექსია თქვენს ბლოგზე
მოდული 6: დაგეგმვა მოსწავლეთა წარმატებისთვის
თემა: მოსწავლეთა ხელშეწყობა და ორიენტირება დამოუკიდებელ მუშაობაზე
ძირითადი აქტივობები:
·         დიფერენცირებული სწავლების სტრატეგიების განხილვა
·         მოსწავლეთა დამოუკიდებელი მუშაობის ხელშემწყობი შეფასების ფორმების შექმნა
·         მოსწავლეთათვის დამატებითი დამხმარე მასალების შექმნა
·         პროექტის გეგმის შეცვლა სხვადასხვა სტილის/დონის მოსწავლეთა საჭიროებების გათვალისწინებით
·         რეფლექსია თქვენს ბლოგზე
·         თვითშეფასება, თუ რამდენად წარმატებით შექმენით მოსწავლეზე ორიენტირებული საკლასო გარემო
მოდული 7: ფასილიტაცია ტექნოლოგიების გამოყენებით
თემა: მასწავლებელი, როგორც ფასილიტატორი
ძირითადი აქტივობები:
·         კითხვის დასმის სტრატეგიები მაღალი დონის სააზროვნო უნარების ხელშესაწყობად
·         დამხმარე მასალების შექმნა
·         პროექტის გეგმის განახლება
·         განხორციელების სტრატეგიების განხილვა
·         დოკუმენტების შექმნა მენეჯმენტისთვის
·         საგაკვეთილო გეგმის შეფასება და განახლება შეფასების შედეგების მიხედვით
·         რეფლექსია თქვენს ბლოგზე
მოდული 8: პროექტის პორტფოლიოს ჩვენება
თემა: შესწავლილის გაზიარება
ძირითადი აქტივობები:
·         შენი ნამუშევრის მომზადება წარსადგენად
·         პროექტის პორტფოლიოზე უკუკავშირის მიღება და გაცემა
·         რეფლექსია თქვენს ბლოგზე
·         ინტელის ძირითადი კურსის შეფასება

რეზიუმე:
ტრენინგი გახლდათ 39 საათიანი.
პირველი დღის რეფლექსია
დღეს გავეცანით ერთმანეთს, შემდეგ ტრენერმა გაგვაცნო კურსის მიზანი. გვესაუბრა, თუ როგორ შეიძლება ტექნოლოგიების ყველაზე ეფექტური გამოყენება სწავლების პროცესში, გავეცანით პორტფოლიოს კომპეტენციებს, შევქმენით ჩვენი პირადი პორტფოლიოები.შევქმენით ბლოგი, მივიღეთ დავალებები. პირველმა დღემ ჩემი მოლოდინები გაამართლა.
მეორე დღის რეფლექსია
ერთმანეთს გავუზიარეთ საპროექტო იდეები, გავეცანით პუბლიკაციის მომზადების ტექნოლოგიას,დავათვალიერეთ შაბლონები, გამზადებული ბროშურებიდან ავირჩიეთ ჩვენთვის სასურველი და შევქმენით ჩვენი პუბლიკაციები.
ტრენინგის მესამე დღის რეფლექსია
ვისწავლეთ პრეზენტაციების ჩასმა ჩარჩოს ფორმით
მეოთხე დღის რეფლექსია
დღევანდელი დღე ჩემთვის საინტერესო და მნიშვნელოვან-ნაყოფიერი იყო
შევქმენით ერთ-ერთი მიზნის შეფასების ფორმა და მოვახდინეთ მოსწავლეთა საჭიროებების განსაზღვრა. საპრეზენტაციო პროგრამაში მონახაზის შექმნა. კიდევ ერთხელ გადავავლეთ თვალი შეფასების გეგმის შედგენას, რათა უფრო ზუსტად განგვესაზღვრა , როგორ შეგვეფასებინა მოსწავლეთა საჭიროებები
ტრენინგის მეხუთე დღე 
სახალისო იყო ჩემთვის , რადგან ბავშვობაში დავბრუნდი და მოსწავლის როლი მოვირგე :) მოსწავლის პოზიციიდან გავაკეთეთ სავარაუდო პრეზენტაციები ჩვენი პროექტების მიზნების შესაბამისად. გავეცანით საავტორო უფლებებს
მეექვსე დღის რეფლექსია
დღეს არ დავღლილვართ და მეტად საჭირო და აუცილებელი შეფასების რუბრიკები განვიხილეთ და შევიმუშავეთ. ვისწავლეთ  ბლოგზე სურათების ჩასმა 
მეშვიდე დღის რეფლექსია
დღეს ვიმსჯელეთ შეფასების რუბრიკებზე, ერთმანეთს გავუზიარეთ სავარაუდო ნაშრომები და რუბრიკები...შევქმენით დამატებითი მასალა მოსწავლეთა გეზის მისაცემად.
საინტერესო აღმოჩნდა განსაკუთრებული საჭიროების მქონე მოსწავლეებიისათვის დამხმარე შაბლონის შექმნა.
გავეცანით ბლოგის დამატებით შესაძლებლობებს..
ტრენინგის მერვე დღის შეფასება
დღეს გავეცანით ტრენინგის მერვე მოდულს. შევისწავლეთ ბლოგზე როგორ დავამატოთ კითხვარი. როგორ გავხსნათ ახალი გვერდი და როგორ ჩავსვათ შექმნილი კითხვარი ამ გვერდზე. საინტერესოდ წარიმართა დღე... გარდა ზემოთხსენებულის, დღეს ვისწავლეთ პროექტის პრეზენტაციაში როგორ უნდა დავამატოთ საჭირო დოკუმენტები ისე, რომ ერთი დაჭერით მაშინვე გაიხსნას იგი
ხელმოწერა: .კაკაჩია
 ტრენინგის ბლოგი:

http://tamarkakachia1984.blogspot.com/

ტრენინგის ფოტო-მასალა:







ტრენინგის დასახელება:
გრძელვადიანი სასწავლო კურსი ქართულ ენასა და ლიტერატურაში




ტრენინგის ფოტო-მასალა:






No comments:

Post a Comment